ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ

Η σελίδα αυτή αφορά την ενοικίαση ηχητικού εξοπλισμού, τόσο από ιδιώτες, όσο και από επαγγελματίες. Με απλά βήματα, σας δίνεται η δυνατότητα να επιλέξετε τα μηχανήματα της αρεσκείας σας και να στήσετε έτσι, το δικό σας, μοναδικό event.

 

Τα μηχανήματα που μπορείτε να ενοικιάσετε από εμάς, έχουν όλα αναδειχθεί νικητές στην κατηγορία τους.

 

Σας εγγυόμαστε την άριστη λειτουργία τους και σας διαβεβαιώνουμε, πως θα προσδώσουν στην εκδήλωση σας, το απαραίτητο κύρος και την ποιότητα που δικαιούστε.

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΕΜΑΣ?

About_icon_The_Noun_Project.svg_-45x45

ΑΜΕΣΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ

About_icon_The_Noun_Project.svg_-45x45

ΛΥΣΕΙΣ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΣΑΣ

About_icon_The_Noun_Project.svg_-45x45

ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ

Είμαστε υπερήφανοι που συνεργαζόμαστε για την προμήθεια οπτικοακουστικού υλικού, με τις μεγαλύτερες εταιρίες στον χώρο!

FAQ

Χρειάζομαι βοήθεια για να αποφασίσω ποιος εξοπλισμός θα λειτουργήσει καλύτερα για τις ανάγκες μου, μπορώ να μιλήσω με κάποιον, για να πάρω συμβουλές και να έχω το σωστό αποτέλεσμα;

Φυσικά! Είμαστε στη διάθεση σας 7 ημέρες την εβδομάδα, για να σας παρέχουμε βοήθεια και τεχνική υποστήριξη. Επίσης, είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας παρέχουμε συστάσεις, είτε μέσω τηλεφώνου, είτε μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, ώστε να βεβαιωθείτε ότι, έχετε νοικιάσει ακριβώς αυτό που χρειάζεστε και θα επιτευχθεί το καλύτερο, δυνατό αποτέλεσμα για εσάς.

Τι πρέπει να παρέχω για να κλείσω μια ενοικίαση; Χρειάζεται να δώσω κάποια προκαταβολή πριν την ημερομηνία που επιθυμώ να κατοχυρώσω;

Εκ πρώτης θα χρειαστείτε την ταυτότητα σας κατά τη διαδικασία κλεισίματος της παραγγελίας, καθώς θα σας ζητηθεί μέσα από μια φόρμα να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας,  όπως και τη διεύθυνση όπου θα μεταφερθεί ο εξοπλισμός. Αντίγραφο της ταυτότητας, θα σας ζητηθεί επίσης από τον τεχνικό μας κατά την άφιξη του στο χώρο σας, την προγραμματισμένη ημέρα ενοικίασης. Σε αυτό το σημείο θα σας ζητηθεί να υπογράψετε το <<Συμβόλαιο ενοικίασης ηχητικού και/ή φωτιστικού εξοπλισμού>> στο οποίο θα αναφέρονται οι όροι ενοικίασης και τους οποίους θα πρέπει να αποδεχτείτε προκειμένου να προχωρήσει η εγκατάσταση του εξοπλισμού από τον συνεργάτη μας. Στην περίπτωση όπου,το ποσό της συνολικής σας παραγγελίας ξεπερνά τα 100€ θα πρέπει να προκαταβάλετε το 50% αυτού, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, εντός δύο ημερών από την στιγμή που θα στείλετε το αίτημα σας. Σε διαφορετική περίπτωση το αίτημά σας θα ακυρώνεται.

Θα παραδώσετε εσείς τον εξοπλισμό και θα το παραλάβετε μετά από την εκδήλωσή μου ή είναι διαδικασία που γίνεται από τον πελάτη;Υπάρχει κόστος μεταφορικών;

Οι τιμές που βλέπετε στο site μας είναι υπολογισμένες ΜΑΖΙ με το κόστος μεταφοράς και εγκατάστασης του εξοπλισμού που έχετε επιλέξει, αλλά μόνο για περιοχές εντός της Αττικής. Σε περίπτωση που ο πελάτης βρίσκεται εκτός Αττικής, ισχύει το κατώτατο όριο παραγγελίας που είναι τα 150€. Επιπρόσθετα θα υπάρχουν και χρεώσεις μεταφορικών και υπερωριών ανάλογα με την απόσταση. Σε κάθε περίπτωση θα ενημερωθείτε γραπτώς με προσφορά που θα σας στείλουμε για το επιπλέον κόστος και εφόσον συμφωνείτε θα προχωράμε στην πραγματοποίηση του αιτήματός σας.

Μπορώ να κάνω την κράτηση μου τηλεφωνικά και όχι μέσω ίντερνετ;

Βεβαίως και μπορείτε να μας καλείτε στα διαθέσιμα τηλέφωνα μας, προκειμένου να σας εξυπηρετούμε με την όποια συναλλαγή εσείς θέλετε. Υπάρχει πάντα διαθέσιμος ένας καταρτισμένος συνεργάτης, προκειμένου να λάβει το αίτημα σας. Για λόγους ευκολίας και περαιτέρω καλής συνεργασίας, θα σας ζητήσει να καταγράψει τα στοιχεία σας, τις ημερομηνίες που σας ενδιαφέρουν και τον εξοπλισμό που επιθυμείτε και θα είναι σε συνεχή επαφή μαζί σας, έως ότου κλείσει η συναλλαγή μας.

Χρειάζεται κάποια προκαταβολή όταν κάνω μια ενοικίαση;

Και στις περιπτώσεις ενοικίασης αλλά και στην επιλογή ολοκληρωμένου πακέτου, όταν το κόστος που καλείστε να καταβάλλετε υπερβαίνει τα 100 ευρώ, τότε ναι θα σας ζητείται να καταθέσετε στον λογαριασμό της εταιρίας μας, το 50% του συνολικού ποσού. Σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας σας, από μέρους σας, έως και δέκα ημέρες πριν την ημερομηνία που έχετε ζητήσει, τότε το ποσό σας επιστρέφεται στο σύνολό του. Εάν γίνει η ακύρωση σε διάστημα μικρότερο των δέκα ημερών, τότε για κάθε ημέρα κρατείται το 10% του συνολικού ποσού. Αν για παράδειγμα, μας καλέσετε για ακύρωση τέσσερις ημέρες πριν από την συμφωνημένη ημερομηνία, τότε το ποσό που θα κρατηθεί θα είναι ίσο με το 60% του αρχικού που είχε συμφωνηθεί, καθώς θα έχουν περάσει έξι ημέρες από τις δέκα που έχουμε θέσει ως όριο.

Με ποιούς τρόπους μπορώ να πληρώσω;

Σας δίνουμε τη δυνατότητα να καταβάλλετε το απαιτούμενο πόσο της παραγγελίας σας, είτε στον τραπεζικό μας λογαριασμό, είτε με μετρητά κατά την παράδοση της παραγγελίας σας, είτε μέσω ασύρματου POS και πάλι κατά τη διαδικασία παράδοσης. Στις περιπτώσεις όπου απαιτείται προκαταβολή, αυτή δύναται να πραγματοποιηθεί μόνο μέσω τραπεζικού λογαριασμού.

Είμαι επαγγελματίας,μπορώ να έχω τιμολόγιο για τις υπηρεσίες ενοικίασης που θα μου παρέχεται;

Η εταιρία μας διαθέτει όλα τα νόμιμα μέσα και μπορεί να εκδώσει είτε απλή απόδειξη για ιδιώτες, είτε τιμολόγιο για επαγγελματίες και ιδιοκτήτες χώρων εκδηλώσεων.

Τι γίνεται στην περίπτωση βλάβης των μηχανημάτων?

Τα μηχανήματα της εταιρίας μας είναι στην πλειοψηφία τους καινούρια και συνεχώς μεριμνούμε προκειμένου να ανανεώνουμε το στόλο μας με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Παρ’όλ’ αυτά δεν αποκλείεται να προκληθεί ζημιά σε κάποιο από αυτά κατά τη διάρκεια λειτουργίας του. Αν αυτό είναι αποτέλεσμα ενός ελαττωματικού προϊόντος,τότε υποχρεούμαστε σε άμεση αλλαγή του, αν όχι από ένα ίδιο, με κάποιο ίσης ή μεγαλύτερης αξίας προϊόντος. Για να συμβεί αυτό πρέπει να ειδοποιηθεί άμεσα ο τεχνικός μας, ο οποίος και θα διαγνώσει τη βλάβη και θα προχωρήσει στην αντικατάσταση. Αν η ζημιά προκληθεί από εξωγενείς παράγοντες, που αφορούν τις συνθήκες στις οποίες λειτούργησε το προϊόν μας και δεν αφορούν την εταιρία μας αλλά τον πελάτη, τότε ο τελευταίος υποχρεούται να καταβάλει ως αποζημίωση το ποσό το οποίο θα αντιστοιχεί στην επιδιόρθωση του εξοπλισμού και την επαναφορά του στην αρχική του κατάσταση. Αν αυτό δεν είναι εφικτό εξαιτίας ανεπανόρθωτης βλάβης, τότε το ποσό που θα κληθεί να καταβάλει ως αποζημίωση, θα αντιστοιχεί στην λιανική τιμή αγοράς του προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να ενημερώσετε την εταιρία μας, για να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε σωστά και άμεσα.

Πέρα από την ενοικίαση ηχητικού εξοπλισμού,ποιες άλλες υπηρεσίες παρέχει η εταιρία σας;

Μπορείτε παράλληλα με τα μηχανήματα ή και χωρίς αυτά, να κατοχυρώσετε τις υπηρεσίες των πολύπειρων Djs μας, μέσω της ειδικής φόρμας στην ενότητα <<Ποιοι είμαστε>>. Επίσης συνεργαζόμαστε με επώνυμες εταιρίες διοργάνωσης εκδηλώσεων, που θα καλύψουν ανάγκες όπως το catering, ο στολισμός ενός χώρου, η μεταφορά με πολυτελή αμάξια και άλλα πολλά. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μας ρωτήσετε και από κει και πέρα θα φροντίσουμε ώστε να λάβετε τις καλύτερες προσφορές.

Δείτε εδώ τις προσφορές στα έτοιμα πακέτα μας

X
0
    0
    Το καλάθι σας
    Το καλάθι σας είναι άδειοΕπιστρέψτε στα προϊόντα